CASTELLANO:
El pasado 6 de junio, como cada primer miércoles de junio, ALCER Ourense ha salido a la calle para promover la donación de órganos. Este año, nuevamente, hemos instalado una carpa informativa en la ciudad en la que hemos dado folletos y opción de tramitar la tarjeta de donante de órganos.
Este año la campaña tenía por lema: «La donación da mucha vida» y estaba dirigida a promover la donación de vivo y darle visibilidad, así como a reivindicar una protección laboral similar a los permisos por maternidad, que les cubra laboralmente a la hora de realizar las pruebas y cirugía de donación.
A las 12h tenía lugar la Inauguración de la carpa, a la que han asistido el Alcalde de Ourense, acompañado por el cónsul de Portugal, así como, un poco más tarde, el vicepresidente de la Diputación de Ourense, la concelleira de Sanidade y el Coordinador de trasplantes de Ourense.
Por otra parte, el Colegio Oficial de Farmacéuticos de Ourense y la SEFAC han colaborado colgando nuestro cartel en las farmacias de la provincia y el Obispado de Ourense ha publicado una reseña en la revista «Comunidade» sobre la importancia de la donación de órganos.

GALEGO:
O pasado 6 de xuño, como cada primeiro mércores de xuño, ALCER Ourense saíu á rúa para promover a doazón de órganos. Este ano, novamente, instalamos unha carpa informativa na cidade na que demos folletos e opción de tramitar a tarxeta de doador de órganos.
Este ano a campaña tivo por lema: «A doazón da moita vida» e estaba dirixida a promover a doazón de vivo e darlle visibilidade, así como a reivindicar unha protección laboral similar aos permisos por maternidade, que lles cubra laboralmente á hora de realizar as probas e cirurxía de doazón.
Ás 12h tiña lugar a Inauguración da carpa, á que asistiron o Alcalde de Ourense, acompañado polo cónsul de Portugal, así como, un pouco máis tarde, o vicepresidente da Deputación de Ourense, a concelleira de Sanidade e o Coordinador de transplantes de Ourense.
Por outra parte, o Colexio Oficial de Farmacéuticos de Ourense e a SEFAC colaboraron colgando o noso cartel nas farmacias da provincia e o Obispado de Ourense publicou unha reseña na revista «Comunidade» sobre a importancia da doazón de órganos.