CASTELLANO:
El día 21 de febrero se ha celebrado el Día Internacional del Guía de Turismo, organizando la Asociación Gallega de Guías unas visitas guiadas gratuitas en varias ciudades de la geografía gallega y en las que al finalizar los asistentes han podido hacer un donativo destinado a varias asociaciones.
En la ciudad de Ourense se han realizado 2 visitas de la ciudad, una del casco histórico y otra de la catedral de Ourense. La entidad elegida para recibir la donación ha sido ALCER Ourense, dándonos así la posibilidad de visibilizar las dificultades que tienen las personas con discapacidad orgánica para realizar viajes, enfrentándose a barreras psicológicas y, alguna vez, a la falta de respeto de compañías de transporte que no tratan las máquinas de diálisis con las que viajan con el cuidado debido.

GALEGO:
O día 21 de febreiro celebrouse o Día Internacional do Guía de Turismo, organizando a Asociación Galega de Guías unhas visitas guiadas gratuítas en varias cidades da xeografía galega e nas que ó rematar os asistentes puideron facer un donativo destinado a varias asociacións.
Na cidade de Ourense realizáronse 2 visitas da cidade, unha do casco histórico e outra da catedral de Ourense. A entidade elixida para recibir a doazón foi ALCER Ourense, dándonos así a posibilidade de visibilizar as dificultades que teñen as persoas con discapacidade orgánica para realizar viaxes, enfrontándose a barreiras psicolóxicas e, algunha vez, á falta de respecto de compañías de transporte que non tratan as máquinas de diálise coas que viaxan co coidado debido.