CASTELLANO:
El 20 de junio se celebró el Día Mundial del Cáncer de Riñón. Este año colaboramos con la Federación Nacional ALCER con la difusión a través de una campaña informativa en redes sociales con la publicación de una foto y un texto durante una semana para concienciar  a la población de esta problemática.
ALCER saco una foto corporativa con una camiseta del Día Nacional del Cáncer de Riñón y la compartió en redes sociales para darle apoyo a la lucha contra el cáncer renal. Contamos con la colaboración de varios profesionales de diferentes asociacións que quisieron participar en esta actividad(ACCU, Aodem, Aixiña, AFFOU,Renacer, Asociación gallega de hemofilia).

GALEGO:
O 20 de xuño celebrouse o Día Mundial do Cancro Renal. Este ano colaborouse coa  Federación Nacional ALCER coa difusión a través dunha campaña informativa  en redes sociais coa publicación dunha foto e un texto durante unha semana para concienciar a poboación desta problemática.
ALCER sacou unha foto corporativa cunha camiseta do Día Nacional del Cancro de Ril e compartiuna nas redes sociais para darlle apoio á loita contra o cancro renal. Contamos coa colaboración de varias profesionais de diferentes asociacións que quixeron participar nesta actividade(ACCU, Aodem, Aixiña, AFFOU,Renacer, Asociación galega de hemofilia).