//CONSELLO ASESOR DE ÁREA DE OURENSE 01/2020

CONSELLO ASESOR DE ÁREA DE OURENSE 01/2020

CASTELLANO:
El 29 de enero se ha celebrado con la xerencia del área sanitaria de Ourense una reunión extraordinaria del Consello Asesor de Pacientes que ha tenido lugar en el salón de docencia del Nuevo Edificio de Hospitalización (Hospital Universitario de Ourense).
En ella se ha presentado el Plan de Humanización del CHUO con una convocatoria a las mejores ideas e iniciativas de humanización para el área sanitaria para asociaciones de pacientes. Por otra banda, la reunión ha incluido la presentación de la rendición de cuentas del 2019, con el informe de gestión anual que contemplaba las dificultades encontradas, los logros conseguidos y los objetivos a alcanzar en 2020. Por último, desde la jefatura de servicio de atención al paciente e humanización se nos ha hablado del Plan de voluntariado que se está poniendo en funcionamiento en el área sanitaria y para acabar la reunión ha finalizado con el turno de ruegos y preguntas.

GALEGO:
O 29 de xaneiro celebrouse coa xerencia da area sanitaria de Ourense unha reunión extraordinaria do Consello Asesor de Pacientes que tivo lugar no salón de docencia do Novo Edificio de Hospitalización (Hospital Universitario de Ourense).
Nela presentouse o Plan de Humanización do CHUO cunha convocatoria ás mellores ideas e iniciativas de humanización para a área sanitaria para asociacións de pacientes. Por outra banda, a reunión incluíu a presentación da rendición de conta do 2019, co informe de xestión anual que contemplaba as dificultades atopadas, os logros conseguidos e os obxectivos a alcanzar en 2020. Por último, dende a xefatura de servizo de atención ó paciente e humanización falóusenos do Plan de voluntariado que se está poñendo en funcionamento na área sanitaria e para rematar a reunión finalizou coa quenda de rogos e preguntas.

2020-01-29T20:01:29+00:00