//DONACIÓN MASCARILLAS / DOAZÓN MÁSCARAS

DONACIÓN MASCARILLAS / DOAZÓN MÁSCARAS

CASTELLANO
El miércoles y jueves 20 y 21 de mayo la trabajadora social de ALCER Ourense acompañada de personal voluntario, ha llevado a cabo el reparto, por todo el ayuntamiento de Ourense, de mascarillas quirúrgicas para sus socios y socias más vulnerables.
Este reparto ha sido posible gracias a la donación que nuestra asociación ha recibido por parte del Concello de Ourense, a través de la Consellería de Política Social, para las personas con enfermedad renal crónica, ya que forman parte de uno de los colectivos vulnerables ante la actual pandemia del COVID – 19.
Un enorme agradecimiento por la sensibilidad del ayuntamiento con esta patología.

GALEGO
O mércores e xoves 20 e 21 de maio, a traballadora social de ALCER Ourense acompañada de persoal voluntario, levou a cabo o reparto, por todo o concello de Ouense, de máscaras cirúrxicas para os seus socios e socias máis vulnerables.
Este reparto foi posible grazas á doazón que a asociación recibiu por parte do Concello de Ourense, a través da Concellería de Política Social,  para as persoas con enfermidade renal crónica, xa que forman parte dun dos colectivos vulnerables ante a actual pandemia do COVID-19.
Un enorme agradecemento pola sensibilidade do Concello con esta patoloxía.

 

 

 

2020-05-23T12:05:25+00:00