CASTELLANO:
La Diputación de Ourense, con motivo del Día Internacional de la Mujer ha organizado el día 6 de marzo en el Centro Cultural Marcos Valcárcel una Jornada en la que se ha incluido una mesa redonda conformada por las asociaciones de AFAOR, AECC y ALCER Ourense.
Nuestra representante en la mesa, y miembro del Grupo de la Mujer ALCER de la Federación Nacional ALCER ha explicado a las presentes las particularidades del tratamiento renal, así como las dificultades que conlleva ser mujer con enfermedad renal, las del tratamiento, a nivel personal, laboral, etc… pero también el papel de las mujeres cuidadoras de los hombres que tienen la enfermedad. Se ha aprovechado para resaltar el trabajo que desde el Grupo de la Mujer se está desarrollando.

GALEGO:
A Deputación de Ourense, con motivo do Día Internacional da Muller organizou o día 6 de marzo no Centro Cultural Marcos Valcárcel unha xornada na que se incluíu unha mesa redonda conformada polas asociacións de AFAOR, AECC e ALCER Ourense.
A nosa representante na mesa, e membro do Grupo da Muller ALCER da Federación Nacional ALCER explicou ás presentes as particularidades do tratamento renal, así como as dificultades que conleva ser muller con enfermidade renal, as do tratamento, a nivel persoal, laboral, etc… pero tamén o papel das mulleres coidadoras dos homes que teñen a enfermidade. Aproveitouse para resaltar o traballo que dende o Grupo da Muller se está desenvolvendo.