CASTELLANO
El 23 de junio, de 16:00h a 20:00 horas de la tarde, la Federación ALCER Galicia organizó, en colaboración con la Escuela Gallega de Salud para Ciudadanos, un taller en el Centro Cultural Marcos Valcárcel sobre el funcionamiento familiar en pacientes crónicos, impartido por Patricia Casal, psicóloga de la federación. En él nos ha hablado sobre la importancia de la familia en el proceso de una enfermedad crónica y cómo debemos gestionarla, tanto desde la perspectiva del paciente como del familiar.
En esta ocasión y debido a las restricciones vigentes por COVID-19, el número de asistentes fue de 7 personas más el ponente.

GALEGO
O 23 de xuño, dende as 16:00h ata as 20:00h da tarde, a Federación ALCER Galicia organizou, en colaboración coa Escola Galega de Saúde para  Cidadáns, un obradoiro no Centro Cultural Marcos Valcárcel sobre o funcionamento familiar en pacientes crónicos, impartido por Patricia Casal, psicóloga da Federación. Nel a psicóloga falounos sobre a importancia que ten a familia  no proceso dunha enfermidade crónica e como debemos de xestionala, tanto dende a perspectiva do paciente como do familiar.
Nesta ocasión e debido ás restricións vixentes debido á COVID-19, o número de asistentes foi de 7 persoas máis a ponente.