CASTELLANO
Los días 20, 21 y 22 de junio se celebró en Panxón la reunión anual de personas con enfermedad renal, en la que participaron 64 personas de las diferentes delegaciones que conforman la FAG. De los 64 asistentes, 16 procedían de Ourense y 4 de ellos asistieron a una sesión de diálisis en la clínica Diaverum de Pontevedra. El viaje de regreso a Panxón se realizó en taxi, costeado por el Ayuntamiento de Nigrán.
Durante esos días se realizaron diversas actividades de ocio con todos los asistentes. Todas estas actividades se diseñaron como actividades grupales inclusivas, promoviendo la participación de todos, independientemente de sus características de salud o discapacidades. Una de estas actividades fue la visita a la Isla de San Simón, al Museo Meirende y una excursión a las Salinas de Ulló el sábado 21. El domingo, todos los asistentes pudieron disfrutar del festival del mejillón en la playa de Panxón. El objetivo principal de este Encuentro fue animar a las personas con enfermedad renal crónica a salir de su entorno habitual para disfrutar de momentos de ocio y aprendizaje sobre la enfermedad en un entorno seguro y en compañía de otras personas que comparten sus mismas inquietudes y preocupaciones, fomentando así la cohesión grupal.
GALEGO
Os dias 20/21/22 de xuño celebrouse en Panxón o Encontro anual de persoas renais, no que participaron 64 persoas das diferentes delegacións que conforman FAG. Das 64 persoas asistentes, 16 acudiron dende Ourense e 4 delas asistiron a unha sesión de diálise na clínica Diaverum de Pontevedra, o desprazamento de volta a Panxón fíxose en taxi pagado polo Concello de Nigrán.
Realizáronse diversas actividades de ocio durante eses dias con todas as persoas asistentes, todas estas actividades se deseñaron como actividades de grupo de forma inclusiva promovendo a participación de cada unha das persoas participantes, independentemente das características de saúde ou discapacidades. Unha destas actividades foi a visita á Illa de San Simón ao Museo de Meirende e excursión ás Salinas de Ulló o sábado día 21. O domingo todos os asistentes puideron desfrutar da festa do mexilón que se celebraba na praia de Panxón.
O obxectivo principal deste Encontro foi favorecer que as persoas con enfermidade renal crónica poidan saír da súa contorna habitual para desfrutar de momentos de ocio e aprendizaxe sobre a enfermidade nun ambiente seguro e en compañía de outras persoas que conviven coas mesmas inquietudes e preocupacións, favorecendo de este modo a cohesión grupal.