La coordinadora y trabajadora social de ALCER, Carmen Dorado, se ha acercado a la asociación de vecinos de O Castelo, en la ciudad de Ourense, para ofrecer nuestra charla de prevención y de fomento de la donación de órganos en el día 18 de mayo. La participación ha sido activa, ofreciendo su visión de la enfermedad una de las organizadoras de la asociación de vecinos ya que ha vivido con su padre la enfermedad siendo niña, enriqueciendo nuestra charla con su aportación personal.

A coordinadora e traballadora social de ALCER, Carmen Dorado, achegouse á asociación de veciños O Castelo, na cidade de Ourense, para ofrecer a nosa charla de prevención e de fomento da doazón de órganos no día 18 de maio. A participación foi activa, ofrecendo a súa visión da enfermidade unha das organizadoras da asociación de veciños xa que vivu co seu pai a enfermidade sendo nena, enriquecendo a nosa charla coa súa aportación persoal.