Para conmemorar el Día de la Discapacidad, no pudiendo reunirnos en la plaza Mayor de Ourense como en otras ocasiones, las entidades adheridas a la campaña  #BaixoOMesmoParaugas la hemos llevado a las redes sociales, contando siempre con el elemento estrella de la campaña: el Paraguas.
En esta ocasión se ha realizado un vídeo conjunto entre todas las entidades y con la canción de Macaco “Somos una marea de gente”, además hemos redactado un Manifiesto común; en Ourense, se ha solicitado la iluminación del Puente Romano y  de la Subdelegación del Gobierno en color verde y se le ha pedido colaboración a varias entidades de empresarios/as para que colocasen un paraguas en la puerta para darle visibilidad a día y hemos enviado una nota de prensa conjunta.
A través de la Federación ALCER Galicia se ha llevado a cabo también en redes sociales a campaña: “La discapacidad orgánica: lo que no se ve”, em la que participaron técnicos y algunos miembros de la Junta Directiva de ALCER Ourense para la elaboración de una foto con el lema y además se ha enviado una nota de prensa conjunta.
Desde COGAMI se le ha pedido a las entidades miembro que compartamos material que nos ha proporcionado la propia COGAMI por ese día.
Por otra parte desde ALCER Ourense se ha elaborado una campaña propia con la elaboración de infografías que se han publicado a lo largo de toda la semana en nuestras redes sociales.

Para conmemorar o Día da Discapacidade, non podendo reunirnos na praza Maior de Ourense como noutras ocasións, as entidades adheridas á campaña #BaixoOMesmoParaugas levámola ás redes sociais, contando sempre co elemento estrela da campaña: o Paraugas.
Nesta ocasión realizouse un vídeo conxunto entre todas as entidades e coa canción de Macaco “Somos una marea de gente”, ademais redactamos un Manifesto común; en Ourense, solicitouse a iluminación da Ponte Romana e da Subdelegación do Goberno en cor verde e pedíuselle colaboración a varias entidades de empresarios/as para que colocasen un paraugas na porta para darlle visibilidade ao día e enviamos unha nota de prensa conxunta.
A través da Federación ALCER Galicia levouse a cabo tamén en redes sociais a campaña: “A discapacidade orgánica: o que non se ve”, na que participaron técnicos e algúns membros da Xunta Directiva de ALCER Ourense para a elaboración dunha foto co lema e ademais enviouse unha nota de prensa conxunta.
Dende COGAMI pediuse ás entidades membro que compartiramos material que nos proporcionou a propia COGAMI por ese día.
Por outra banda, dende ALCER Ourense elaboráronse unha campaña propia coa elaboración de infografías que se publicaron ao longo de toda a semana nas nosas redes sociais.