La Federación Nacional ALCER ha organizado a lo largo de todo el año una formación continua para trabajadores/as sociales en las que hemos estado participando y aprendiendo para mejorar la atención social que prestamos.
Durante estas 7 sesiones se han abordado temas como el trabajo social en la pandemia, el teletrabajo, la atención sociosanitaria a padres y madres de menores con enfermedad renal o programas innovadores que se llevan a cabo en ALCER, contando, en este caso, entre otros, con la presentación del Programa Medro con ALCER que se desarrolla en todas las delegaciones de la Federación ALCER Galicia en nuestra comunidad y de la que nuestra entidad forma parte.

A Federación Nacional ALCER organizou ao longo de todo o ano unha formación continua para traballadores/as sociais nas que estivemos participando e aprendendo para mellorar a atención social que prestamos.
Durante estas 7 sesións abordáronse temas como o traballo social na pandemia, o teletraballo, a atención sociosanitaria a pais e nais de menores con enfermidade renal ou programas innovadores que se levan a cabo en ALCER, contando, neste caso, entre outros, coa presentación do Programa Medro con ALCER que se desenvolve en todas as delegacións da Federación ALCER Galicia na nosa comunidade e da que a nosa entidade forma parte.