El jueves 22 de abril desde la Federación ALCER Galicia hemos llevado a cabo la realización de los «Grupos Educativos ALCER».
En esta ocasión comenzamos con la primera sesión de terapia ocupacional en el campo de la enfermedad renal crónica, donde contamos con la colaboración de Jessica Antelo, terapeuta ocupacional de la Federación. En esta primera sesión ha explicado qué es la terapia ocupacional y cómo influye en las personas con enfermedad renal. Al finalizar abrimos una ronda de preguntas en la que todos los/as asistentes han podido hacer preguntas y aclarar sus dudas.
En esta ocasión contamos con la participación de 22 personas.

O xoves 22 de abril dende a Federación ALCER Galicia levamos a cabo a realización  dos “Grupos educativos ALCER”.
Nesta ocasión demos comezo coa primeira sesión sobre a terapia ocupacional no eido da enfermidade renal crónica, onde contamos coa colaboración Jessica Antelo, terapeuta ocupacional da Federación. Nesta primeira sesión explicounos que é a terapia ocupacional e como influe esta nas persoas con enfermidade renal. Ao finalizar abrimos unha quenda de preguntas  na que todos os/as asistentes puideron  realizar preguntas e clarar as súas dúbidas.
Nesta ocasión contamos coa participación de 22 persoas.