El  viernes  12 de noviembre desde la Federación ALCER Galicia hemos dado continuidad a los «Grupos Educativos ALCER».
En esta ocasión hemos llevado a cabo la tercera sesión de terapia ocupacional en el campo de la enfermedad renal crónica.  Jessica Antelo, terapeuta ocupacional de la Federación,  nos ha hablado sobre la manipulación de cargas para cuidar nuestras articulaciones como para la movilización de personas dependientes.
Al finalizar hemos abierto una ronda de preguntas en la que todos los/as asistentes han podido hacer preguntas y aclarar sus dudas.
En esta ocasión contamos con la participación de 16 personas.

O venres 12 de novembro dende a Federación ALCER Galicia demos continuidade aos “Grupos educativos ALCER”.
Nesta ocasión levamos a cabo a terceira sesión sobre a terapia ocupacional no eido da enfermidade renal crónica. Jessica Antelo, terapeuta ocupacional da Federación que nos falou sobre a manipulación de cargas àra coidar as nosas articulacións como para a movilización de persoas dependentes.
Ao finalizar abrimos unha  quenda de preguntas na que todos os/as asistentes puideron  realizar preguntas e aclarar as súas dúbidas.
Nesta ocasión contamos coa participación de 16 persoas.