Nuestra entidad ha sido invitada a participar en la gala de entrega de los Premios de Innovación del Sergas, en el Complejo Hospitalario Universitario de Coruña (CHUAC) el pasado 18 de abril de 2023, como finalistas entre todos los proyectos presentados por las asociaciones de pacientes.
Al acto de entrega ha acudido la coordinadora de la asociación, que al recibir el Premio como finalistas, ha agradecido la oportunidad de dar voz a las asociaciones de pacientes, y al reconocimiento a un proyecto nutricional dirigido a personas con enfermedad renal, que es una patología que está aumentando incidencia y en la que es imprescindible fijarse para hacer prevención y minimizar el impacto futuro que va a tener.

A nosa entidade foi invitada a participar na gala de entrega dos Premios de Innovación do Sergas, no Complexo Hospitalario Universitario da Coruña (CHUAC) o pasado 18 de abril de 2023, como finalistas entre todos os proxectos presentados polas asociacións de pacientes.
Ao acto de entrega acudiu a coordinadora da asociación, que ao recibir o Premio como finalistas, agradeceu a oportunidade de dar voz ás asociacións de pacientes, e o recoñecemento a un proxecto nutricional dirixido a persoas con enfermidade renal, que é unha patoloxía que está aumentando incidencia e na que é imprescindible fixarse para facer prevención e minimizar o impacto futuro que vai ter.