El 15 de septiembre se ha organizado una visita de alumnado de enfermería de cuarto curso al centro Aixiña.
Durante la charla las entidades miembro de la Federación provincial de personas con discapacidad física de Ourense (Discafis-COGAMI), como ALCER Ourense, han podido exponer su trabajo al alumnado.
Desde nuestra entidad se ha expuesto el trabajo que realizamos con nuestro colectivo haciendo hincapié en la importancia de complementarse los sistemas sanitarios y sociales y el papel que juega la enfermería en el acceso a los servicios que se prestan desde el ámbito social. También se ha hablado de los programas y servicios que ofrecemos a todos nuestros socios/as.
En esta actividad hemos contado con la participación de 50 alumnos/as.

O 15 de setembro organizouse unha visitas de alumnado de enfermería de cuarto curso ao centro Aixiña.
Durante a charla as entidades membro da Federación provincial de persoas con discapacidade física de Ourense (Discafis-COGAMI), como ALCER Ourense, puideron expoñer o seu traballo ao alumnado.
Dende a nosa entidade espúxose o traballo que realizamos co noso colectivo facendo fincapé na importancia de complementarse os sistemas sanitarios e sociais e o papel que xoga a enfermería no acceso aos servizos que se prestan dende o ámbito social. Tamén se falou dos programas e servizos que ofrecemos a todos os nosos socios/as.
Nesta actividade contamos coa participación de 50 alumnos/as.