El martes 23 de abril el vocal José Luis Parada y la coordinadora de ALCER Ourense han asistido a la presentación de datos 2023 de la Oficina de Coordinación de Trasplantes de Galicia para darnos a las asociaciones que trabajamos por la donación los resultado del año que acababa de finalizar. En el transcurso de la reunión ha habido ocasión de debatir varias cuestiones de interés para todas las asociaciones que trabajamos por el fomento de la donación de órganos e incluso de encontrar sinergias de colaboración.

O martes 23 de abril o vogal José Luis Parada e a coordinadora de ALCER Ourense asistiron á presentación de datos 2023 da Oficina de Coordinación de Transplantes de Galicia para darnos ás asociacións que traballamos pola doazón de órganos os resultados do ano que acababa de finalizar. No transcurso da reunión houbo ocasión de poder debater varias cuestións de interese para todas as asociacións que traballamos polo fomento da doazón de órganos e incluso atopar sinerxias de colaboración.