El miércoles 4 de mayo ALCER Ourense ha organizado un taller de nutrición para personas con enfermedad renal crónica en colaboración con la Escuela Galega de Salud (EGSC) y con la Federación ALCER Galicia. Para ello, contamos con la nutricionista de esta última entidad, Laura Failde, que nos ha hablado sobre el cuidado nutricional de las personas con enfermedad renal crónica en todas las etapas de la ERC.
La actividad ha tenido lugar en el Complejo Hospitalario Santa María Nai de Ourense, y ha contado con la participación de 13 personas.

GALLEGO
O mércores 4 de maio ALCER Ourense organizou un obradoiro de nutrición para persoas con enfermidade renal crónica en colaboración coa Escola Galega de Saúde (EGSC) e coa Federación ALCER Galicia. Para elo, contamos coa nutricionista desta entidade, Laura Failde, que nos falou sobre os coidados nutricionais para persoas con enfermidade renal crónica en todos os estadios da ERC.
A actividade desenvolveuse no Complexo Hospitalario Santa María Nai de Ourense, e contamos coa participación de 13 persoas.