La nutricionista de la asociación, Ángela Oliveira, ha impartido el lunes 19 de febrero de 2024, un taller sobre el etiquetado nutricional y la seguridad alimentaria, para personas con enfermedad renal y familiares, en el cual han participado 17 personas.
Ha tenido lugar en el CHUO, en el aula Rosa Prol, desde las 16:00 hasta las 20:00, y el taller se ha realizado en colaboración con la Escola Galega de Saúde para Cidadáns (EGSC) y la Axencia de Coñecemento en Saúde (ACIS). Este, tenía como finalidad enseñar a las participantes a elegir mejor los alimentos que consumimos y reducir el riesgo de sufrir contaminaciones alimentarias derivadas de un mal almacenamiento o manipulación de estos productos. Además, han podido aprender a elegir las opciones más saludables, cómo la publicidad puede jugar al desconocimiento y desmentir mitos tan arraigados como “el vino es bueno para el corazón”, o en temas de seguridad: qué tabla de cocinar usar o donde colocar los huevos en el frigorífico.

A nutricionista da asociación, Ángela Oliveira, impartiu o luns 19 de febreiro de 2024, un obradoiro sobre o etiquetado nutricional e a seguridade alimentaria, para persoas con enfermidade renal e familiares, no cal participaron 17 persoas.
Tivo lugar no CHUO, na aula Rosa Prol, dende as 16:00 ata as 20:00, e o obradoiro realizouse en colaboración coa Escola Galega de Saúde para Cidadáns (EGSC) e a Axencia de Coñecemento en Saúde (ACIS). Este, tiña como finalidade ensinar ás participantes a elixir mellor os alimentos que consumimos e reducir o risco de sufrir contaminacións alimentarias derivadas dun mal almacenamento ou manipulación destes produtos. Ademais, puideron aprender a elixir as opcións máis saudables, como a publicidade pode xogar ao descoñecemento e desmentir mitos tan arraigados como “o viño é bo para o corazón”, ou en temas de seguridade: que táboa de cociñar usar ou onde colocar os ovos no frigorífico.