El  28 de septiembre, la Federación ALCER Galicia ha organizado, en colaboración con la Escola Galega de Saúde para Cidadáns, un taller en el centro cultural Marcos Valcárcel sobre la diálisis y adaptación a las actividades de la vida diaria, impartido por Jessica Antelo, terapeuta ocupacional de la Federación.
En él la terapeuta nos habla de la adaptación en las actividades de la vida diaria de una persona que se encuentra en tratamiento de diálisis y en situación de dependencia. Ha sido un taller muy participativo donde los asistentes han podido resolver sus dudas.
En esta ocasión el número de asistentes ha sido de 12 personas más la ponente.

O 28 de setembro, a Federación ALCER Galicia, organizou en colaboración coa Escola Galega de Saúde para Cidadáns, un obradoiro no centro cultural Marcos Valcárcel  sobre a diálise e a adaptación as actividades da vida diaria, impartido por Jessica Antelo, terapeuta ocupacional  da Federación.
Nel a terapeuta  falounos sobre a adaptación nas actividades da vida diaria dunha persoa que se atopa en tratamento de diálise e en situación de dependencia . Foi un obradoiro moi participativo donde os asistentes puideron resolver as súas dúbidas.
Nesta ocasión o número de asistentes foi de 12  persoas máis a ponente.