//PREMIOS HUMANIZACIÓN CHUO

PREMIOS HUMANIZACIÓN CHUO

CASTELLANO
Desde la gerencia del Área Sanitaria de Ourense, Verín y Barco de Valdeorras, a través de la asociación de Amigos del área de salud de Ourense,han promovido,bajo el patrocinio de AstraZececa, la
I Convocatoria del Concurso a la mejores ideas e iniciativas de humanización para asociaciones de pacientes.
El jueves, 2 de julio, la trabajadora social de ALCER Ourense, ha acudido a las instalaciones del Hospital de Ourense (CHUO) para llevar a cabo la presentación del proyecto “NefroHumana” Proxecto de humanización CHUO 2020, un proyecto de mejora integral en el área de nefrología.
Debemos destacar que hemos competido con 57 proyectos: 37 de profesionales y 20 de otras asociaciones. A la fase final han pasado 16 proyectos, entre los cuales estaba el nuestro. Es importante tener en cuenta que hemos sido participes de grandes trabajos de otros compañeros/as de nuestro ámbito como son ACCU Ourense, Anedia Galicia y la AECC de Ourense.
Estamos muy orgullosos de comunicaros que nuestro proyecto ha sido el ganador de esta I convocatoria realizado en el área de Ourense.

GALEGO
Dende a Xerencia da área Sanitaria de Ourense, Verín e o Barco de Baldeorras, a través da asociación de Amigos da área sanitaria de Ourense, promoven, baixo o patrocinio de AstraZeneca, levaron a cabo a I Convocatoria do Concurso ás mellores ideas e iniciativas de humanización para asociación de pacientes.
O xoves, 2 de xuño, a traballadora social de ALCER Ourense, acudiu as instalacións do Hospital de Ourense (CHUO) para levar a cabo a presentación do proxeto “NefroHumana” Proxecto de humanización CHUO 2020, un proxecto de mellora integral na área de nefroloxía.
Debemos destacar que competimos con 57 proxectos; 37 de profesionais e 20 de otras asociacións. A fase final pasaron 16 proxectos, entre os que se atopaba o noso. E importante mencionar que fomos participes de grandes traballos doutros compañeiros/as do noso ámbito como son ACCU Ourense, Anedia Galicia e a AECC de Ourense.
Sentímonos moi orgullosas de comunicarvos que o noso proxecto foi o gañador desta I Convocatoria levada a cabo na área de Ourense.

 

2020-07-30T11:17:29+00:00