A lo largo de la campaña de la renta 2021, nuestra asociación se ha adherido a la campaña “X Solidaria”, como beneficiaria, a través de COGAMI, de las subvenciones concedidas por la Xunta de Galicia de lo recogido con la solidaridad de las personas que marcan la casilla 106 de la declaración da renta. Por ello el día 8 de abril nos hemos unido todas las entidades miembro de Discafis-COGAMI con sede en Aixiña para promover  la campaña #emerXencia SOLIDARIA y promover que la ciudadanía marque la mencionada casilla 106.

Ao longo da campaña da renda 2021, a nosa asociación adheriuse á campaña “X Solidaria”, como beneficiaria, a través de COGAMI, das subvencións concedidas pola Xunta de Galicia do recollido coa solidariedade das persoas que marcan a caixa 106 da declaración da renta. Por elo o día 8 de abril unímonos todas as entidades membro de Discafis-COGAMI con sede en Aixiña para promover  a campaña #emerXencia SOLIDARIA e promover que a cidadanía marque a devandita caixa 106.

Fotografía de Facebook de Discafis-COGAMI