El domingo 19 de noviembre, hemos celebrado nuestra comida solidaria de Magosto para todos los socios/as y demás amigos de nuestra entidad.
Como en años anteriores, hemos realizado nuestro tradicional sorteo benéfico, repartiendo diversos regalos donados por particulares y empresas colaboradoras, como Aceites Abril, Asine Xestion, Carrefour Ourense, Cuevas Alimentación, Gadis, Milhflor, Froiz, Trabazos Ourense, Panaderia A Taberna do Pan, Cafés Mospresso, Coren, Eroski, Bodegas Peña y Balnearios Caldaria.
Desde Alcer queremos agradecer a todas las personas que compartieron este día con nosotros.

O domingo 19 de novembro, celebramos a nosa comida solidaria de Magosto para todos os socios/as e demais amigos da nosa entidade.
Como en anos anteriores realizouse noso tradicional sorteo benéfico, repartindo variedade de regalos doados por particulares e empresas colaboradoras, como Aceites Abril, Asine Xestion, Carrefour Ourense, Cuevas Alimentación, Gadis, Milhflor, Froiz,Trabazos Ourense, Panaderia A Taberna do Pan, Cafes Mospresso, Coren, Eroski, Bodegas Peña e Balnearios Caldaria.
Dende Alcer, queremos agradecer a todas as persoas que compartiron este día con nós.