El 24 de septiembre ha sido un día intenso: celebramos elecciones acompañados por el Presidente de la Federación Alcer Galicia. Este año nos tocan cambios. Por una parte, nos toca despedirnos de una compañera, Mari Luz, que llevaba unos años en la secretaría ya y que ha decidido tomarse un tiempo para ella, bien merecido.
Por otra parte, Tere, nuestra querida presidenta pasa a ser mano derecha, como vicepresidenta, apoyando al nuevo presidente, Miguel, que recoge el mando que ella levaba sosteniendo 10 años ya.
Nuestra bienvenida a Miguel y al resto de nuevos miembros! Auguramos años de buen trabajo para mejorar la vida de las personas con ERC, de crecimiento y de ser familia, porque eso es lo que somos!

O 24 de setembro foi un día intenso: celebramos eleccións acompañados polo Presidente da Federación Alcer Galicia. Este ano tócannos cambios. Por unha banda, tócanos despedirnos dunha compañeira, Mari Luz, que levaba uns anos na secretaría xa e que decidiu tomarse un tempo para ela, ben merecido.
Por outra parte, Tere, a nosa querida presidenta pasa a ser man dereita, como vicepresidenta, apoiando ao novo presidente, Miguel, que recolle o mando que ela levaba sostendo 10 anos xa.
A nosa benvida a Miguel e ao resto de novos membros! Auguramos anos de bo traballo para mellorar a vida das persoas con ERC, de crecemento e de ser familia, porque eso é o que somos!