El 14 de diciembre las asociaciones de pacientes de las que forma parte nuestra entidad, en colaboración con el Complexo Hospitalario Universitario de Ourense, hemos acudido al Espacio Ágora coincidiendo con el 5º aniversario del Consello Asesor de Pacientes del Área de Salud de Ourense, Verín y Barco de Valdeorras para dar información sobre nuestros recursos y actividades y para darle visibilidad  a la entidad.
A lo largo de la mañana nos han acompañado pacientes que se han acercado a las mesas para recoger información así como personal del CHUO que ha venido a conocer de primera mano nuestra labor.
En este día hemos estado las asociaciones miembros del Consello Asesor de pacientes de la zona.
Muchas gracias al Complexo Hospitalario Universitario por esta invitación.

GALLEGO
O 14 de decembro, as asociacións de pacientes entre as que se atopa a nosa entidade, en colaboración co Complexo Hospitalario Universitario de Ourense, acudimos ao Espazo Ágora, coincidindo co 5º aniversario do Consello Asesor de Pacientes da Área Sanitaria de Ourense, Verín e O Barco de Valdeorras.
Neste día estivemos as asociacións membros do Consello Asesor de pacientes de área para dar información sobre os nosos recursos e actividades e para darlle visibilidade á entidade.
O longo da mañá acompañáronnos pacientes que se achegaron ás mesas para recoller información así como persoal do CHUO que veu coñecer de primeira man a nosa labor.
Moitas gracias ao Complexo Hospitalario Universitario por esta invitación.