Desde la Gerencia del Área Sanitaria de Ourense, Verín y o Barco de Valdeorras se ha promovido, bajo el patrocinio de AstraZeneca, la III Convocatoria del Concurso a las mejores ideas e iniciativas de humanización para asociaciones de pacientes.
El jueves 8 de febrero, la coordinadora de ALCER Ourense ha acudido a las instalaciones del Hospital de Ourense (CHUO) para defener del proyecto «Tempo de vida», que propone la mejora e humanización del transporte colectivo a diálisis, considerando que este es uno de los puntos en lo que mayor necesidad de humanización existe para las personas con ERC que acuden a hemodiálisis.
Otras 8 entidades han presentado proyecto, llevando el galardón este año, merecidamente, la asociación DCA Ourense.

Dende a Xerencia da área Sanitaria de Ourense, Verín e o Barco de Valdeorras promoveuse, baixo o patrocinio de AstraZeneca, a III Convocatoria do Concurso ás mellores ideas e iniciativas de humanización  para asociacións de pacientes.
O xoves 8 de febreiro, a coordinadora de ALCER Ourense acudiu ás instalacións do Hospital de Ourense (CHUO) para defender o proxecto “Tempo de vida”, que propón a mellora e humanización do transporte colectivo a diálise, considerando que este é un dos puntos nos que maior necesidade de humanización existe para as persoas con ERC que acuden a hemodiálise.
Outras 8 entidades presentaron proxectos, levando o galardón este ano, merecidamente, a asociación DCA Ourense.