El presidente y la coordinadora de ALCER Ourense se han reunido con la Diputada Patricia Torres y José Juan Cerdeira, el Director del área de Benestar de la Diputación de Ourense. En la entrevista mantenida han podido explicarles qué implica tener una enfermedad renal crónica, los síntomas y consecuencias, así como han hablado de donación de órganos y de algunas dificultades con las que se encuentran los y las pacientes y la asociación buscando soluciones para solventarlas. La cercanía y empatía han marcado el ritmo de la reunión.

O presidente e a coordinadora de ALCER Ourense reuníronse coa Deputada Patricia Torres e José Juan Cerdeira, o Director da área de Benestar da Deputación de Ourense. Na entrevista mantida puideron explicarlles que implica ter unha enfermidade renal crónica, os síntomas e as consecuencias, así como falaron de doazón de órganos e de algunhas dificultades coas que se atopan os e as pacientes e a asociación buscando solucións para solventalas. A cercanía e a empatía marcaron o ritmo da reunión.