El 3 de octubre el presidente de la asociación ha asistido a la presentación de la asociación Miradas Mulleres +60, a la que la asociación ha sido invitada por su presidenta: Mª Antonia Rilo.
La presentación ha sido en el Liceo de Ourense y a la misma han asistido autoridades, grupos políticos y otras entidades. El salón de actos estaba lleno y Miguel Santalices, presidente del Parlamento gallego ha sido el encargado de presentar a Ana Pastor, neurocirujana mayor de 60 años que ha dado una charla.

O 3 de outubro o presidente da asociación asistiu á presentación da asociación Miradas Mulleres +60, á que a asociación foi invitada pola súa presidenta: Mª Antonia Rilo.
A presentación foi no Liceo de Ourense e á mesma asistiron autoridades, grupos políticos e outras entidades. O salón de actos estaba cheo e Miguel Santalices, presidente do Parlamento galego foi o encargado de presentar a Ana Pastor, neurocirurxá maior de 60 anos que deu unha charla.