El día 30 de septiembre la Federación ALCER Galicia ha llevado a cabo en Santiago de Compostela las V JOrnadas sobre enfermedade renal dirigidas a personas con enfermedad renal y familias así como a personal sanitario y población general.
El evento ha contado con la participación de 141 personas, tanto personas con enfermedad renal como familiares y profesionales, todos ellos llegados desde todas las delegaciones que conforman la Federación ALCER Galicia, acudiendo desde Ourense un total de 20 personas.
Las Jornadas han sido inauguradas por el presidente de la Federación ALCER Galicia Rafael Rodríguez, Alfonso Alonso, representante de la Consellería de Sanidade y subdirector general de Gestión Asistencial e Innovación, María Rozas, Concejala de Derechos y Servicios Sociales, Promoción Económica y Juventud, y Jesús Calviño presidente de las Sociedad Gallega de Nefrología. Con ponencias sobre temas de interés para personas con ERC y sus familias, ponencias a cargo de diferentes profesionales tanto sanitarios como del ámbito social y familiar podemos decir que un año más han sido todo un éxito!

O día 30 de setembro a Federación ALCER Galicia levou a cabo en Santiago de Compostela as V Xornadas sobre a enfermidade renal dirixidas a persoas con enfermidade renal e familias así como a persoal sanitario e poboación xeral.
O evento contou coa participación de 141 persoas, tanto persoas coa enfermidade como familiares e profesionais, todos eles chegados dende tódalas delegacións que conforman a Federación Alcer Galicia, acudindo dende Ourense un total de 20 persoas.
As Xornadas foron inauguradas polo presidente de Federación Alcer Galicia Rafael Rodríguez, Alfonso Alonso  representante da Consellería de Sanidade  e subdirector xeral de Xestión Asistencial e Innovación, María Rozas concelleira de Dereitos e Servizos Sociais, Promoción Económica e Xuventude, e Jesús Calviño presidente da Sociedade Galega de Nefroloxía. Con ponencias sobre temas de interese para as persoas con ERC e as súas familias, ponencias a cargo de diferentes profesionais tanto sanitarios como do ámbito social e familiar podemos dicir que un ano máis foron todo un éxito!