El pasado 3 de mayo 2017 la trabajadora social de ALCER Ourense ha participado en el programa de Javier Moro, Voces de Ourense, con compañeros y compañeras de otras entidades sin ánimo de lucro para presentar las actividades que se llevarán a cabo en el Paseo por la Salud, que se desarrollará los días 30 y 31 de mayo en la avda de Pontevedra de Ourense de 11h a 14h y de 17h a 20h.

Os dejamos el enlace al podcast del programa, para que podáis escuchar la entrevista, eligiendo el día 3 de mayo 2017, desde el minuto 35 hasta el final.

O pasado 3 de maio 2017 a traballadora social de ALCER Ourense participou no programa de Javier Moro, Voces de Ourense, con compañeiros e compañeiras doutras entidades sen ánimo de lucro para presentar as actividades que se levarán a cabo no Paseo pola Saúde, que se desenvolverá os días 30 e 31 de maio na avda de Pontevedra de Ourense de 11h a 14h e de 17h a 20h.

Deixámosvos o enlace ó podcast do programa, para que poidades escoitar a entrevista, elixindo o día 3 de maio 2017, dende o minuto 35 ata o final.